СТАТУТ ШКОЛИ
http://ivanivka-2.at.ua/statut_nova_redakcija.pdf
Свідоцтво про атестацію
http://ivanivka-2.at.ua/svidoctvo_pro_atestaciju.pdf
Структура навчального закладу
http://ivanivka-2.at.ua/struktura_navchalnogo_zakladu.doc
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
http://ivanivka-2.at.ua/organi_upravlinnja_zakladu_osviti.doc
Довідка
http://ivanivka-2.at.ua/dovidka.pdf
Державна реєстрація
http://ivanivka-2.at.ua/derzhavna_reestracija.pdf
Кадрове забезпечення
http://ivanivka-2.at.ua/kadrove_zabezpechennja.doc
Освітні програми, що реалізуються в закладі
http://ivanivka-2.at.ua/pojasnjuvalna_17-182.doc
http://ivanivka-2.at.ua/robochij_plan_17-18_osnovne3.doc
Навчальні програми, що реалізуються в закладі
http://ivanivka-2.at.ua/navchalni_programi.doc
Перелік освітніх компонентів, визначених освітніми програмами
http://ivanivka-2.at.ua/perelik_osvitnikh_komponentiv.doc
Територія обслуговування закладу
http://ivanivka-2.at.ua/rishennja_vikonkomu_47.pdf
Фактична кількість учнів, що навчаються в навчальному закладі
http://ivanivka-2.at.ua/faktichna_kilkist_uchniv_zakladu.doc
Мова освітнього процесу
Мова освітнього процесу – українська
Вакантні посади
Вчитель фізики, вчитель інформатики
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
http://ivanivka-2.at.ua/materialno-tekhnichna_baza_shkoli.doc
Паспорт школи
http://ivanivka-2.at.ua/pasport_shkoli.doc
Результати моніторингу якості освіти
http://ivanivka-2.at.ua/rezultati_monitoringu_jakosti_osviti.doc
http://ivanivka-2.at.ua/riven_navchalnikh_dosjagnen.doc
Звіт директора школи за 2016-17 навчальний рік
http://ivanivka-2.at.ua/zvit_direktora_ivanivskoji_zagalnoosvitnoji_shkoli.doc
Звіт директора школи за 2017-18 навчальний рік
http://ivanivka-2.at.ua/zvit_direktora_ivanivskoji_zagalnoosvitnoji_shkoli.doc
Фінансовий звіт про надходження та використання благодійних внесків
http://ivanivka-2.at.ua/finansovij_zvit-blagodijni_vneski.doc
Правила прийому до школи
http://ivanivka-2.at.ua/pravila_prijomu_do_shkoli.doc
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Для забезпечення доступу осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тих, що мають проблеми з опорно-руховим апаратом, у закладі існує пандус, забезпечений доступ до першого поверху.